Start Whats app gesprek met Godu | Klarna Achteraf betalen

Klachten

Bij Godu draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een vervelende ervaring hebben met onze service of een product, dan horen wij dit graag. Neem hiervoor contact op met de klachten@godu365.nl (dit emailadres komt direct bij de directeur uit), dan proberen we snel tot een oplossing te komen.

Natuurlijk kunt jij jouw klacht ook schriftelijk kenbaar maken, dit kan naar onderstaand adres. Voor een vlotte afhandeling van jouw klacht, vragen we je om de onderstaande gegevens te vermelden:

1. Naam + adresgegevens
2. Order- of factuurnummer
3. Omschrijving van je klacht

Godu BV
t.a.v. directie
Leeuwenveldseweg 5N
1382 LV Weesp                                 

Zodra we jouw klacht hebben ontvangen, ontvang je een ontvangstbevestiging. Binnen 14 kalenderdagen na de ontvangstbevestiging krijg je een telefonische of schriftelijke reactie.

Je kunt jouw klacht ook aanmelden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit is een platform dat door de EU is opgezet voor alle consumenten binnen heel Europa.