Start Whats app gesprek met Godu | Klarna Achteraf betalen

Verzending

Wij leveren alle producten naar Nederland en een deel van de producten in België en Duitsland. Bij het product kun je zien in welke landen Godu kan leveren. Houd er rekening mee dat het per product afhankelijk is wat de levertijd is. Dit heeft te maken met de leveringsmethode. Je kunt altijd contact met ons opnemen voor vragen over leveringen. 

Verzending Nederland & België

Verzendmethode21% BTW op product6% BTW op product
Thuislevering€ 5,95€ 5,21
Afhalen magazijnGratis

Bestellingen boven de € 98,- worden gratis verstuurd. LET OP: het bedrag 98,- euro is exclusief verzendkosten.

Waddeneilanden

Helaas brengen de vervoersmaatschappijen voor levering op de Waddeneilanden extra kosten in rekening. Deze toeslag moeten wij aan je doorberekenen.  
De prijzen voor de levering naar de eilanden zijn op aanvraag beschikbaar. 


De meeste producten gratis bij je thuisbezorgd

Bij bestellingen vanaf € 98,- euro bezorgen wij jouw bestelde producten gratis bij je thuis. De verzendkosten bij bestellingen van minder dan € 98,- euro bedragen € 5,95.

Levertijd

De levertijd van onze producten is gemiddeld 1-3 (werk)dagen mits het product op voorraad is. Indien het product niet bij ons op voorraad is zal het doorgaans 4-8 (werk)dagen duren. Wij stellen je hiervan op de hoogte na het plaatsen van jouw bestelling. De beschikbaarheid en levertijd staat aangegeven bij het product.

Wij laten onze pakketten bezorgen door DPD, DHL en PostNL. Dat is vertrouwd en veilig. Op de dag dat jouw bestelling ons magazijn verlaat, ontvang je 's avonds van deze transporteur een e-mail met daarin het Track & Trace nummer van jouw pakket, zo kun je je bestelling nauwkeurig volgen!

Levering buiten Nederland

Wij leveren binnen heel Nederland en voor de meeste producten ook naar België. Een groot aantal producten kunnen wij ook naar Duitsland leveren. Informeer naar de mogelijkheden voor levering naar Duitsland of andere landen.
Levering naar het buitenland kan (soms) langer duren, maar meestal niet langer dan een dag extra.

Beschadigd of defect product ontvangen

Mocht jouuw bestelde product bij aankomst beschadigd zijn, neem binnen 3 dagen contact met ons op voor omruiling. Binnen deze termijn kunnen wij het product wat beschadigd is, of niet (correct) functioneert, kosteloos omruilen voor een nieuw product. Stuur het product niet op eigen initiatief retour, onze klantenservice helpt je graag verder. Mocht je tijdens het moment van levering al vaststellen dat het product beschadigd is, kun je de zending wel direct weigeren bij de transporteur, dan komt deze automatisch retour.

Retour en herroepingsrecht

(Zie ook de pagina retourneren voor meer informatie)

We kunnen het ons niet voorstellen, maar het kan zijn dat je ergens niet tevreden over bent of dat je je hebt bedacht over de aankoop. Indien je je bestelling wilt annuleren, heb je daar 30 dagen de tijd voor en retourneren kost je helemaal niets (m.u.v. pallet zendingen, zie hieronder). Zodra je het product retour wilt sturen neem je contact op met onze klantenservice via klantenservice@godu365.nl. Je ontvangt van ons per e-mail een uitleg hoe het proces van retourneren in zijn werk gaat. Wij vragen jouw medewerking om het retourneren binnen 14 dagen na jouw retouraanvraag plaats te laten vinden. Daarna kunnen wij jouw retour helaas niet meer accepteren. Producten en accessoires graag in de originele verpakking terugsturen, anders kunnen wij in sommige gevallen jouw retour niet accepteren.

Mocht jouw product per pallet naar je verzonden zijn dan hanteren wij geen retourkosten, maar je ontvangt een tegoedbon voor de kosten (€ 65,- kosten voor pallettransport in Nederland of € 110,- voor pallettransport in België). Let op; lees retourneren voor een aantal uitzonderingen. Dit bedrag kun je in alle webshops van Godu BV spenderen. De pallet wordt volgens afspraak bij je afgehaald. Het retourneren van keramische tuinhaarden zijn voor risico van de klant. Pak daarom de haard alstublieft precies zo in als je het product hebt ontvangen, dit zorgt voor de minste kans op beschadiging.

Uiteraard kan het voorkomen dat je het product al wel in gebruik heeft genomen maar binnen de eerste 30 dagen toch retour wilt sturen. In deze situatie brengen wij jou de kosten voor het retourneren wel in rekening. De kosten voor het retourneren zijn afhankelijk van het aantal producten, maar is minimaal € 15 euro inclusief BTW. Wanneer je contact opneemt met onze klantenservice kunnen wij deze kosten vaststellen. Als het product sporen van gebruik heeft, retourneren wij maximaal 50% van het aankoopbedrag. Dit percentage bepalen wij na het bekijken van de gebruikssporen.

De ondernemer (Godu BV) vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Dit retourbeleid heeft enkel de uitzondering voor door ons op specificatie gemaakte producten. Deze zijn vanwege de vele mogelijkheden geen voorraadproducten. De maten op onze website gelden als indicatie van mogelijkheden, andere maten zijn in overleg ook mogelijk. Deze uitzonderingsproducten nemen we terug tegen een vergoeding die we rekenen voor het retour halen, en eventuele extra werkzaamheden verbonden aan verkoop van het/de specifieke model/maat/kleur. Deze vergoeding wordt verrekend met het te storneren door de klant betaalde bedrag. Neem alstublieft contact met ons op voor vragen hierover.